19 marca, 2012

Rozdział 1


**Chelsey**

Obudziłam się wcześnie , ok . 06.00 . I chociaż chmury dopiero powoli odsłaniał słońce , ja byłam wyspana i chciałam wyjątkowo spędzic dzień . Leniwie wstałam z łóżka i poszłam do łazienki obok pokoju . Chyba wszyscy spali , więc miałam czas na zrobienie coś ze sobą . Spiełam włosy w nieswornego koka i nalałam wody do wanny . Wróciłam sie w tym czasie do pokoju , wziełam ręcznik , szlafrok i potrzebne kosmetyki. Wróciwszy do łazienki weszłam do wanny i umyłam się . Po pewnym czasie już stałam przy lustrze i robiłam lekki makijaż . Podeszłam do szafy i próbowałam znaleźc jakis ciuchów na dzisiejszy dzień . Po pewnej chwili miałam założyc czerwone vansy  , szorty z flagą USA , szarą bokserkę  i  czerwoną bandanę .Weszłam na Twittera i napisałam do Emily . Powiedziałam jej żebyśmy się spotkały i gdzies poszły . I chociaż była 6 rano , ona itak się zgodziła i za godzinę już u mnie była . Pomyślałyśmy że skoro jest tak wcześnie , to możemy zjesc coś i pujsc pooglądac TV bo wszyscy jeszcze śpią . Ok . 10 Wyszłyśmy z domu  i  gdy szłyśmy w stronę domu Jaysona , dokładniej się jej przyjrzałam . Tak jak ja miała na sobie vansy , tylko ze niebieskie . Założyła też szarą koszule  która pasowała do jej czapki   z daszkiem . Po chwili znalazłyśmy się przy domie chłopaka .
Przepraszamy że rozdział taki krótki ale niemiałyśmy za bardzo czasu na coś lepszego , i jutro dodamy coś ciekawszego .
S.K 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz